About Me

My Photo
chiknadjwah
aku merangkak dalam kelam gelap dunia yang tenggelam mencari sesuatu yang hakiki.
View my complete profile

Sunday 4 December 2011

-regret-

sape yang suka gaduh ?? aku tak suke.. tapi kenapa ada je yang nak digaduh kan ?? penat lah. tapi aku je yang slalu mulakan atau die ?? ok. same-same. adil kan ?? setiap kali gaduh aku mula lah bayang kan benda yang sweet-sweet yang pernah aku wat. ok jiwang plak. haha. tapi aku sedih setiap kali ada je yang nak tinggi suara masing-masing. salah masing-masing kan. kalau aku api, dia api, sampai bila ?? sape tak nak hubungan yang happy je kan ?? tapi hubungan mane yang tak de bertekak walaupun ckit kan ?? sampai bila nak macam ni ?? mesti dia pon penat nak melayan aku. biar lah aku mengalah. aku pon banyak buat salah  dengan die. die lah yang terbaik penah aku jumpa among others. he is the best. aku harap yang tinggi dekat dia. tapi kami hanya mampu merancang. serah je lah kat takdir. sayang u tahu tak tu ?? dia jauh. aku jauh. tapi takkan nak serikan dengan gaduh je. jum lah berdamai. walau macam mana pun perangai teruk aku kat die, cam mane pon, aku tetap ade die. tak de orang lain. aku cume nak kan perhatian lebih. tapi kadang-kadang aku sendiri yang tak nak.  aku nak mintak ampun kat die sebab aku slalu berkasar nagn die sedangkan die rileks and sabar je layan perangai aku yang EGO tak tentu pasal. tak tahu lah aku ni. angin tak tentu pasal. aku just nak happening ngan die macam dulu balik. aku tak tahu nak tebus macam mane. hishh. tolong lah. banyak pengorbanan yang die dah buat. habiskan duit. tenaga untuk die ulang alik hantar aku blaja. selalu. semata-mata nak pastikan aku selamat sampai. tapi die ?? dalam ujan-ujan dengan kereta yang tak ade air cond dengan cermin tak nampak. selamat kan lah pejalanan die. aku mimpi. sampai sekarang teringat-inagt. walaupun die cakap mainan tidor tapi aku takot jugak kalau ape-ape jadi kat die. tolong lah elakkan. aku sayang kau lah !!! walaumacam mane pon. aku punye perangai yang terok ni pada die, aku tetap sayang die. tak nak die berubah. cukup lah die je. aku trime macam mane pon die. die yang aku maksudkan......

 



0 comments:

Post a Comment