About Me

My Photo
chiknadjwah
aku merangkak dalam kelam gelap dunia yang tenggelam mencari sesuatu yang hakiki.
View my complete profile

Wednesday 14 December 2011

sweetcase

penat ! huh ! tahan sakit . asyik lah ngan assignment skang ni tak habis-habis. tak benti-benti. nak habis cepat punye pasal hah ngadap lah kau ngan assignment tuh sume. haihh tak kuase laaa. tapi nak habis cepat tapi malas tapi nak habis cepat tapi malas. nak wat cemane. k. wat sampai lebam. haha get high score for this sem beb. jangan malas. aku seboleh-boleh nak ngelak dari repeat. tak mahu pisang berbuah berkali-kali. huh ! ape yang lect bagi , wat je lah. ok.

dalam wat-wat keje nih ade lah jugak masalah yang selit menyelit nak bagi serabut untuk complete kan satu life biase setiap insan tuh. k ngadaaap lagi. nak taknak settle kan slow-slow. sampai bile nak kumpul masalah ? aku tak nak.

duit yang utama memang salu bende ni aku kene ngandap. k. naik tebal muke nak mintak duit kat makbapak aku. yalah makin besar makin boleh pk betapa susah nak dapat kan duit sedangkan aku senang-senang mintak n thats it ! dah ade pon dalam akaun. haha ajaib kan ? banyak lah ! punye lah susah mak aku keje bapak aku earn money yang aku senang-senag mintak dapat gune smpai habis n mitak lagi sampai bile wahai insan Nadjwah oi ?? kadang-kadang rase macam nak keje dapat duit sendiri pon ade. tapi mane datang transpot nak keje kat mane ?? jawab.. haaa.. tak tahu kan. aku bukan anak jati kuantan so , tak payah nak pandai  sangat ape-ape pon survey dulu kalo kau nak keje k.

abangsayang saya. abangsayang saya ?? nape ? dia tak bagi masalah. cume aku yang kurang bagi kasih sayang kat die. haha. bukan sebab ade orang lain, cume bese lah bile dah banyak keje, die hanya selalu dalam ingatan aku cume tak selalu mesej or kadang-kadang kol je. sian die. maaf ye abang. hee. tak mao gado-gado k.

kawan-kawan. sume ok. yeahhh ok. ok je. haha not in my online diary k. its a secret. teheeee...

tido. of course lah tido lambat n bangun macam orang gile sebab nk Q tunggu bilik air pastu men lilit je shawlsayang aku tu jadi ape tak tahu asalkan aku sempat naik bus. tapi kadang-kadang tumpang orang. haha. sian abiym. btw. thanxs abiym  :)
hamik kau 9 orang satu pesona. ok tak pe asalkan ade semangat setiakawan ngan semangat nak belajar tu. hahah. boleh ! 

nampak je sikit masalah bese je aku ngadap ni. tapi nak ushar satu-satu saat tu cukup laaaahh. bile la nak tamat ngan benda-benda ni sume. haihhh. nak ngeluh pon tak boleh. bersyukur je ngan ape yang aku wat selama ni. 

lastly , thanxs to ibu ayah sebab masih care lagi kat sorang anak yang merantau jauh ni lagi degil dan malas. terima kasih sebab bagi duit belanja untuk bayar yuran, buku, artwork, dan makan pakai owang kat sini. insyaalah tak sia-sia kan peluang kedua yang ni. sayang ibu ngan ayah. huuuu  >rinduuu :'(  

ok dah. so kesimpulan die jangan bazir duit. jimat-jimat sikit. jangan wat abangsayang rase terbiar sangat. sian kat die. kawan-kawan memang the best. tido nak ubah pon tak boleh memnag adat dah. sayang ibuayah. jangan hampekan harapan diorang. walau ape pon cube jangan malas. 
jangan jangan jangan...

till eyes meet new post......


 









teheee...

0 comments:

Post a Comment