About Me

My Photo
chiknadjwah
aku merangkak dalam kelam gelap dunia yang tenggelam mencari sesuatu yang hakiki.
View my complete profile

Wednesday 2 November 2011

starting...

first of all..salam 1 malaysia pada semua yang jengah blog aku nih.. :) welcome to 'this' Little Piece Of Heaven.  actually this blog baru start and its nothing dalam ni. just want to share some of apa yang aku lalui n write dlm nih. Bukan asyik nk publish semua benda macam wanabi je. haha. apa yang aku rase nk write aku taip je la ikut suka hati. some people bleh cakap xbest or ntah apa2 lah. tapi kenapa dan untuk apa buat blog kalau macam tuh. kan?? :) so then, xpayah ada blog kalau asyik nk kutuk blog orang.. last , aku xamek peduli apa orang nak kata nk kutuk mahupun. aku dan people2 len yang ok,, bace dengan tenang. salam..

0 comments:

Post a Comment