About Me

My Photo
chiknadjwah
aku merangkak dalam kelam gelap dunia yang tenggelam mencari sesuatu yang hakiki.
View my complete profile

Thursday 1 December 2011

seeking a reasons

k, now singing to dancing queen-abba.. aku dah ubah imej and dah tak de lagi nk merokok-rokok ni. penampilan terutamanya. bukan kehendak orang lain tapi kehendak sendiri yang nak ubah jadi macam ni. ok . ape yang aku dapat lepas aku dah ubah jadi camni kelmarin ada abang nih tegur ' hey dah balik pangkal jalan ke? ' aku bisik kt kawan ake and cakap kat abang tuh ' abang bile lagi nak balik ke pangkal jalan? ' semalam member aku isap rokok CANYON. aku punye pasal lah. lepas aku dah berhenti rokok ni, aku memang dah tak boleh kene asap rokok, so aku lambaikan tangan ke kanan dan kekiri memang tak boleh dah dengan asap rokok, aku cakap lah ' busuk lah ' die sound aku ' macam xpenah isap rokok!! ' perghh!! aku punye lah sentap!! ok fine.. member aku sorang ni tegur lah mamat tu. ' weyh, kau tak nampak ke die dah berubah skang ni ' aku senyap je. mamat tu cakap ' ala pakai tudung tapi seluar ketat ' blurp!! aku smash ' mulut kau memang tak de insurans eh aku sumbat semua rokok ni dalam mulut kau, kau isap sampai habis!! '  ok. tadi pulak, ' eh, wa dah pakai tudung? pakai terus ke ape? ' np mesti soalan2 macam tu yang keluar dari mulut orang -orang yang nampak perubahan ni?? kenapa?? ape yang pelik sangat?? aku cuma berubah jadi sesuatu yang elok. aku rase pandangan and kate- kate  diorang tu semuanya sindir aku. hurmmm aku kuatkan iman aku. sebab memang aku sendiri yang nak ubah jadi macam ni. sehingga sekarang aku tak berapa nak endahkan sangat ape je orang nak kate. lantak la kan. aku peduli ape korang nak cakap ape pun. aku tahu ape yang aku buat. aku tak usik orang. tak ape lah. terima kasih pada sesiapa yang menyindir perubahan saya dan buat cerita pasal macam mane saya berubah. ( ada orang cakap aku g umrah, tu yang balik pakai tudung ) ok fine lah,, apa-apa je lah. moga dimakbul kan doa-doa korang tu semua. amin..... a lot thanx to YOU.

0 comments:

Post a Comment