About Me

My Photo
chiknadjwah
aku merangkak dalam kelam gelap dunia yang tenggelam mencari sesuatu yang hakiki.
View my complete profile

Tuesday 31 January 2012

you are

igauan - igauan indah enak mentertawakan mimpi , pade hidup yang ngeri sentiasalah menanti.

:) aku rase mcm tak bleh pegi je kite ni.. kalau dah dingin pastu nk troskan lagi , kau rase aku ade mood untuk mcm dulu ?? i dont think so.. lupe kan je lah.. aku bhgea ngn hidup aku skg tanpe mslah dari kau. kau nk tggu ke ape ke , terpulang kau lah.. aku tak larang and aku mmg tak mintak kau ubah pape k. up to you!! aku lagi senang hidupo mcm ni dr dikongkong untuk wat ape je keputusan dan setiap step.. aku bukan pe.. aku penat.. aku tak larat nak lyan nak layan kemarahan aku kat kau. aku pon tak sanggup nak wat cmtu. sblum jadi pape. ngan kepale aku yang sgt berapi tanpe pikir ksalahan sendiri, aku rase baik kau agkat kaki jalan. tak pu, aku yg akan wat mcmtu. tak bg masalh pade kau dan aku.. jgn lah kite saling bercakar lagi. ntros kan hidup tnpe berpaut pde satu sama lain lagi. kite tak sehaluan dah. 3peluang dah aku bg. tapi. hanya bertahan satu hari je.. lepas ni tak peyah lah kau nak tabur jnji lagi kat aku.. sebbkan kau tlampau baik aku tak sanggup nk troskan lagi. maaf. aku selese kalau kite hanya pegang title 'kawan' . sebab care sebagai seorang kawan ngn pasangan berbeza. kawan kau bleh nak maki hamun bagai. tak amek tahu every step pon lantak kau lah. tak semak kan pale. tapi ade rase kawan tu. hmm tak tahu lah nk bg perumpamaan mcmmane lgi.

i think thats ol i can say to you. aku cume tak sggup nak marah kau lagi. aku mmg sejak azali panas baran. aku sedih la marah kau. ape kau pk aku tak de perasaan ke ?? aku sedih wat cmtu kat kau. tapi tolong la jgn wat bende2 tu lagi.. aku dah lame maafkan kau. lagi pon kau terlampau baik tak penah wat salah. aku yg teruk . aku tak sesuai ngn kau yg baik ni.. maaf.


0 comments:

Post a Comment