About Me

My Photo
chiknadjwah
aku merangkak dalam kelam gelap dunia yang tenggelam mencari sesuatu yang hakiki.
View my complete profile

Friday 16 March 2012

ranap

lame tak conteng pape.. blog aku simpan untuk apa..?? hahah wat blog tapi tak de isi nasib laa igt password agy. banyak story tapi tak tau la larat ke tak nk menaip ni haaa..
assessment untuk sem ni dah lepas. that day , malang gile. sebab baring atas jaln n agak suka untuk mencalar kan tgn belah kiri ni.. sian die.. aku xcident. lalala.. best! terbaik. sian driver moto. gegaran otak trus. nasib sakng die kenal aku. hye biha!

pastu.. g sedut asap dapur bara api vomit plak.. mcm bozoh! lari rezeki abg tu lah. tak pasal plak. haihh pasni tak wat dah. nyesal. hahah.

pastu.. balik melaka jumpe member lame.. cumel nye c kecik tu. waktu pas kua dari kepompong mak die. die kecik je. skang amboihhh lenguh tgn aku dukung. amek laa mak nyee. tak larat saye. hee

pastu.. blik ostel balik aku dgr mcm2 cite sal classmate.. ahaaii korg ni.. ape masalah.. just give n take je lah. tak perlu men bom2 mercun2 ni.. tamo2.. pulangkan ape yang patot maafkan ape yang salah tak perlu simpan dalam laa.. settle. tak pe r. jnji tak de usik sal aku dah. aku tak usik org. jgn usik aku eh. pantang!

ok. sudah pasal tu. exam yang kelam kabut. mcm fuckface aku ngadap paper tuh. mane satu jwapan? dah la bc sejam setengah sebelum exam. hebat kan? dekan? hahah RANAP la!

pastu lagi.. dok kat bilik skang canguk jee nk tggu paper ahad ni plak ni.. mls study.. haha pandai sgt kan.. huarggh sok klas kul 2. waktu aku tido kot tu.. -_-" hurr

getting slow and slow now (move) lalala... idk.. idk..

ok2.. tak de bende dah nk taip. dah hbis kot cite sepanjang ni.. haha
aku pendekkan sebenarnye.. sebab rase berselera makan buah kunang hehehe..



ni cover mag aku. and AKU NAK BALIK!!

1 comments:

Mai said...

woaa. dasyat :)

Post a Comment